سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد آبنما چیست ؟

?

 کاربرد آبنما چیست ؟
شاید این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته باشد که کاربرد آبنما چیست ؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوال کافیست ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. در این فرصت می توانید با کاربردهای طراحی و ساخت انواع آبنما در فضاهای مختلف آشنایی پیدا کنید.

کاربرد آبنما چیست ؟?

آبنما چیست ؟
کاربردهای آبنما
آبنماها کاربردهای گوناگونی را به خود اختصاص می‌ دهند. به همین جهت طراحی آبنما و نصب آن در فضا مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. ارائه برخی توضیحات درباره استفاده از انواع آبنما به این سوال پاسخ می دهد که کاربرد آبنما چیست ؟ اما ابتدا باید یادآور شویم که طراحی آبنما را می ‌توان هم برای فضاهای داخلی و هم برای فضاهای خارجی انجام داد. به همین دلیل با توجه به نوع فضاهایی که در اختیار ما قرار دارد قادر به اجرای آبنمای مناسب برای آنها خواهیم بود.
 
طراحی آلاچیق
طراحی روف گاردن
آبنماها سازه هایی هستند که برای زیباسازی میادین و پارک ها استفاده می شوند. علاوه بر این انواع آبنما را می توان جهت محوطه سازی باغ ها و ویلاها به کار گرفت. نصب آبنما در فضاهای شهری باعث می ‌شود فضایی بسیار زیبا و روح افزا را در این مکان ها شاهد باشیم.
طراحی آبنما
حرکت آب در آبنما و شنیده شدن صدای گوش نواز آن منجر به ایجاد فضایی دل انگیز و آرامش بخش می ‌شود. وجود این سازه علی الخصوص در فصل گرم تابستان می ‌تواند مزایای قابل توجهی را به دنبال داشته باشد. زمانی که آب به وسیله آبنما در فضا پخش می شود رطوبت هوا بالا رفته و فضا خنک می شود. به همین دلیل نشستن در کنار آبنما راه حل بسیار خوبی برای دفع گرما در تابستان است.
 
طراحی فلاور باکس
طراحی آبنما یکی از اقداماتی است که در کنار استفاده از سایر المان ها نظیر فضای سبز، آلاچیق و غیره در محوطه سازی ویلا مورد توجه قرار دارد. این اقدام در افزایش جذابیت و زیبایی ویلاها بسیار موثر بوده و ارزش مادی آنها را هم بالا می برد.

?