سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط تغییر رنگ خودرو

شرایط تغییر رنگ خودرو باید طبق ضوابط خاصی انجام بگیرد . این کار به دریافت مجوز نیاز دارد و مراحل قانونی آن باید طی شود.

شرایط تغییر رنگ خودرو

آگاهی از شرایط تغییر رنگ خودرو برای افرادی که علاقه خاصی به این وسیله نقلیه دارند و در عین حال قصد دارند ظاهر و رنگ آن مطابق سلیقه شان باشد ضروری است. تغییر رنگ خودرو نیاز به طی مراحل خاص و دریافت مجوز قانونی دارد و در صورت عدم دریافت مجوز می تواند منجر به جریمه نقدی و یا حتی توقیف خودرو شود. بنابراین اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد تغییر رنگ خودروی خود را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

جهت تغییر رنگ خودرو قبل از هر چیزی باید مدارک مورد نیاز را آماده نمایید. این مدارک عبارتند از سند و برگ سبز ماشین، بیمه شخص ثالث و برگه عدم خلافی خودرو، مدارک تسویه عوارض شهرداری،کارت ماشین، مدرک احراز محل سکونت مالک خودرو و مدارک شخصی ( کارت ملی و شناسنامه) مالک خودرو.

فرایند تغییر رنگ ماشین

شرایط تغییر رنگ خودرو دارای مراحل مشخصی است که باید طی شود. در گام اول باید رنگ مورد نظر برای خودرو را انتخاب کنید. این رنگ نباید جزو رنگ های سازمان یا ارگان های خاصی مانند امداد یا نیرو های مسلح و.. باشد. گام بعدی مراجعه به مراکز تعویض پلاک و ثبت درخواست تغییر رنگ خودرو می باشد. کارشناسان مرکز تعویض پلاک، مدارک را بررسی و خودرو را کارشناسی و بازدید می کنند و در صورت همخوانی اطلاعات، آن را تایید می کنند.

در مرحله بعدی تغییر رنگ خودرو، استعلامات لازم از پلیس آگاهی و راهنمایی و رانندگی گرفته می شود. اگر تمامی این مراحل بدون مشکل انجام شود مجوز لازم را دریافت می کنید و می تواند نسبت به تغییر رنگ ماشین اقدام نمایید. برای انجام این کار باید به صافکاری معتبری مراجعه کنید تا رنگ خودروی شما را به رنگ مورد نظرتان تغییر دهد. در انتها برای بازرسی مجدد به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنید تا اصالت خودرو تایید شود سپس جهت صدور کارت جدید خودرو، مطابق با تغییرات جدید اقدام نمایید.

 

آگهی خودرو در مشهد

آگهی خودرو در کرج

سایت اگهی خودرو در مشهد 

سایت اگهی خودرو در کرج